Jak nakupovat


Výběr zboží

Prostřednictvím stránky www.deminas.cz můžete komfortním, pohodlným a moderním způsobem nakupovat více než 5000 produktů. Ty si můžete přehledně vybírat v jednotlivých kategoriích, nebo můžete využít vyhledávacího pomocníka. Tam stačí zadat název produktu nebo téma, kterou hledáte a zobrazí vám co nejpřesnější výsledky.


Produkt si vložíte do košíku stisknutím tlačítka "Přidat do košíku". Následně se Vám zobrazí hláška, že byl produkt přidán do košíku. V nákupu můžete pokračovat nebo můžete přejít do nákupního košíku a to buď prostřednictvím hlášky nebo v pravo nahoru přes ikonu košíku.

 

Nákupní košík
V nákupním košíku uvidíte celý seznam vámi vybraných produktů a jejich množství. Zde můžete produkty odebrat, upravit jejich množství nebo vybrat si z nabídky souvisejících produktů.
Následně stiskněte tlačítko "Pokračovat v objednávce".


Slevové kupóny
V nákupním košíku můžete využít slevový kupón nebo slevový kód. Stačí ho zadat do polička slevové kupóny a potvrdit tlačítkem přidat. Sleva vám bude automaticky odečtena. 

 


Pokladna
Proces objednávky v pokladně se skládá z těchto 3 kroků.

1. Krok - Způsob dopravy a platby
V prvním kroku si vyberte způsob dopravy a způsob platby. K dispozici najdete následující možnosti: 

A. Způsoby dopravy:

Zásilkovna ČR - 89 Kč
Česká pošta Balík na poštu - 135 Kč
Česká pošta - poštovní kurýr - balík do ruky - 135 Kč
GLS - 135 Kč
PPL  - 139 Kč
DPD  - 135 Kč


B. Způsoby platby:

Dobírka  - 39 Kč

Bankovním převodem - 0 Kč

Platba kartou - 0 Kč


Po vyplnění způsobů dopravy a platby klikněte na tlačítko pokračovat. Více o způsobech dopravy a platby a jejich cenách naleznete zde: https://naturzon.cz/doprava-a-platba/


2. Krok - Osobní údaje
Ve druhém kroku vyplňte vaše fakturační údaje a údaje potřebné pro doručení objednávky. Při vyplňování dbejte na správnost a kompletnost povinných údajů. Pokud některý z povinných údajů chybí objednávku nelze odeslat. Na tuto skutečnost Vás upozorní hláška - vyplňte toto pole nebo hláška upravte toto pole.

Účet - tato možnost není povinná pro Váš nákup. Nakupovat můžete i bez registrace. Registrace však má mnoho výhod. V eshopu po přihlášení do účtu vidíte stav vaší objednávky, jakož i historii objednávek. Po registraci můžete získávat různé slevové kupóny, akce, výprodejové nabídky nebo se můžete zapojit do věrnostního systému. Pokud nemáte vytvořen účet registrovat si ho můžete zde: https://naturzon.cz/registrace/ 

Objednávku dokončíte po stisknutí tlačítka "dokončit objednávku".

3. Krok - Informace o dokončení objednávky
Po dokončení objednávky se Vám zobrazí rekapitulace objednávky. Také vám přijde potvrzení na email, který jste zadali. Pokud Vám potvrzení nepřišlo, pravděpodobně byl špatně zadaný email. Nejste si jisti, v jakém stavu je vaše objednávka nebo vám nepřišel potvrzovací email? Obraťte se na nás kdykoliv prostřednictvím emailu: info@naturzon.cz nebo na telefonním čísle: +420 607 401 768

 

Expedice objednávky
Vaši objednávku expedujeme v co nejkratším možném čase, zpravidla následující pracovní den. Následně Vám bude doručena podle způsobu doručení, který jste si zvolili v objednávce.


 
Reklamace zboží
V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dnů je třeba použít reklamační formulář dostupný na adrese zde: reklamacniformular Zde dostane přesný návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží. Více o reklamaci se dozvíte zde: https://naturzon.cz/reklamace

Kompletní znění obchodních podmínek najdete zde: https://naturzon.cz/obchodni-podminky/

V případě potřeby nás můžete kdykoliv kontaktovat prostřednictvím mailu na info@naturzon.cz  nebo na telefonním čísle: +420 607 401 768